Öncelikle formda yer alan konı ile ilgili linke bskmsnız yararlı olacaktır.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linkleri görebilmek İçin
Üye Olun veya
Giriş YapınKonuya katkı sağlamak adına birkaç datay ilave edeyim.
Kalite hedefler ölçülebilmeli, resmi statüde olmalı,anlaşılablir,uygulanabilir ve ulaşılabilir olmalıdır.
Kalite hedefleri ölçülebilir olmalı ve kalite politikası ile tutarlı olmalıdır.
İşletmede yer alan tüm bölümler, kendi bölümleri ile ilgili kalite hedefleri belirlemeli ve bir yıl boyunca bu belirlenen hedeflere ulaşabilmek için gerekli askiyonları icra etmelidirler.
Kullanıcı ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde kesin, doğru, hassas ve açık sonuçlar verecek metotları kullanmak gerekir.
Bu bilgileri paylaştıktan sonra:
Polikliniklerde cihaz alımları hedef konulabilir,
-
Eğer yoksa kurum içinde merdiven kenarlarına tutamaç yaptırmak 2 taraflı,
-Hastane girişinde engellilere yönelik düzenleme girişimler hedef olabilir,
-Atık yönetiminde klima olabilir,
_Sterilizasyona barkod yoksa tarih basan cihaz hedef gösterebilir,
Bunların hiçbir hedef olarak yazılmamalı,çünkü burda hedeflere yönelik bir tesbit.ya da ölçüm olacak durum yok.Satınalma ,yönetim ve ekonomik şartlara bağlı.
_Eğitimlerin yıl içerisinde %100 ünün verilmesi.Eğitim konusunda şöyle bir düzenleme yapmak mümkün ; 2014 yılı içsersinde değişik konularda 120 eğitim yapmak.
__Hasta memnuniyetini % x in üstünde tutmak
-Çalışan memnuniyetini % X'in altına düşürmemek
Bunlar hedef olabilir.hem klinikler.hem poliklinik acil ve yönetim oalarak yazılabilir.