19 Haziran 2018, 09:26:09
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: çağrı merkezleri yönetim standartlarına yönelik belge,bilgi  (Okunma Sayısı 3798 defa)
meraltekin
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


Üyelik Bilgileri E-Posta
« : 06 Ocak 2013, 15:11:14 »

çağrı merkezleri yönetim standartları, EN 15838 standartlarına yönelik bilgi veya belge paylaşımında bulunabilirmisiniz ? acil lazım
Logged

Logged
_burakk_
Moderatör
*****
Online Online

Mesaj Sayısı: 1.642



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : 06 Ocak 2013, 22:02:40 »




Bu standartı TSE'den belli bir ücret karşılğı temin edebilirsiniz diye biliyorum.,Ayrıca Kalite VE İSO  hizmeti  yürüten danışmanlık firmaları da bu standart mevcut .İnternette biraz arama yaparsanız bu firmalara ulaşabilirsiniz.

Yanlış hatırlamıyorsam formda  özellik arzeden standartların yayınlanması (telif hakları ve diğer bazı nedenlerden dolayı)  kaldırıldığını hatırlıyorum.Formda  sayfa açıldığı zaman yukarıda " Üyelerimize Duyurulur!"  açıklaması bunu doğrulamaktadır.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer:  

Bu Sayfa 0.099 Saniyede 19 Sorgu ile Oluşturuldu S 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22