17 Aralık 2018, 06:35:04
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: POLİKLİNİK  (Okunma Sayısı 664 defa)
ŞEFFFFF
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 84


Üyelik Bilgileri
« : 08 Ağustos 2018, 14:52:57 »

BURAK BEY KOLAY GELSİN POLİKLİNİKLERDE SKS  VE VERİMLİLİK GEREĞİ HEMŞİRE BULUNDURMAK ŞARTMI ? TEŞEKKÜRLER
Logged

Logged
_burakk_
Moderatör
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1.710



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : 13 Ağustos 2018, 01:00:44 »

BURAK BEY KOLAY GELSİN POLİKLİNİKLERDE SKS  VE VERİMLİLİK GEREĞİ HEMŞİRE BULUNDURMAK ŞARTMI ? TEŞEKKÜRLER


Gerekmiyor,  hatta ( çalışna  kriterleri nedeniyle  rapor alanlar  hariç) personel sıkıntısı çeken kurumlar polikliniklerde görev yapan hemireleri  servislere çekiyorlar.

Verimlilikte de  açıklama  böyle.. lise  mezunu olması yetiyor..
POLİKLİNİK SEKRETERLİĞİ
İKİNCİ BÖLÜM Poliklinik Sekreterliği Birimlerinin Kurulması,
Birimde Görevlendirilecek Personelin Nitelikleri ve Görevleri
Poliklinik sekreterliği birimi kurulması Madde 6 –
(1) Kurumda, hastanın hekimini seçtiği, kurumun işleyişi hakkında bilgi aldığı ve muayene sırasının verildiği poliklinik sekreterliği birimi kurulur. Hastaya ilişkin bürokratik işlemlerin kolaylaştırılması amacıyla hasta kayıt, kabul ve poliklinik sekreterlik hizmetleri birleştirilmiş olarak aynı sekretaryadan yürütülebilir. Altyapısı uygun olan kurumlarda her poliklinikte kayıt ve kabul işlemlerinin ayrı yapılması esastır.
(2) Poliklinik sekreterliği birimlerinin şu şartları taşıması gerekir;
a) Poliklinik sekreterliği birimleri, hastaların rahatça ulaşabileceği ve görebileceği şekilde poliklinik odalarına yakın yerlerde oluşturulur.
b) Poliklinik sekreterliği birimleri çevresi açık, masa veya masa kullanım yüksekliğine sahip, hastaların oturtularak işlemlerinin yapıldığı birimler şeklinde düzenlenir.
c) Hastaların sıra takibini kolaylıkla yürütebilmeleri için uygun elektronik sistem kurulabilir. Hasta ve yakınlarına yardımcı olmak ve yönlendirmek için refakat görevlisi görevlendirilebilir.
ç) Poliklinik sekreterliği biriminin çalışmasına uygun olarak telefon ve bilgisayar gibi gerekli donanım bulunur ve fiziki düzenlemeler yapılır.
Poliklinik sekreterliği biriminde görevlendirilecek personelin nitelikleri ve görevleri
Madde 7- (1) Poliklinik sekreterliği biriminde, tercihen tıbbi sekreterlik bölümü olmak üzere en az lise mezunu, bilgisayar kullanabilen ve kişilerarası iletişim becerisi yüksek olan sekreter görevlendirilir. (2) Poliklinik sekreterliği biriminin personeli,
a)Hasta ve yakınlarını nezaket kuralları içerisinde bilgilendirir ve yönlendirir.
b) Kurumun belirlediği renk ve özellikte kıyafet giyer ve tanıtıcı kimlik kartı takar.
c) Hastayı prosedür ve süreçler hakkında bilgilendirir.
ç) Hekim tercihi belirtmeyen hastaları, şikâyetlerine uygun uzmanlık dalındaki en az hasta sayısı olan hekime yönlendirir.
d) Telefonla bilgi isteyen hastalara hekimlerin çalışma günleri konusunda bilgi verir.
e) Her ayın son beş iş günü öncesi hekimlerin bir sonraki aya ait çalışma takvimini idareden temin eder.
f) Poliklinik hizmeti veren hekimlerin günlük ve aylık çalışma takvimi poliklinik sekreterliği biriminde bulunur, hasta ve yakınlarının bilgilenmesi sağlanır.)

Logged
ŞEFFFFF
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 84


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #2 : 13 Ağustos 2018, 09:46:38 »

çok çok teşekkürler kolay gelsin
Logged
birgl
Kıdemli üye
***
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 150


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #3 : 13 Ağustos 2018, 09:52:25 »

teşekkürler
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer:  

Bu Sayfa 0.081 Saniyede 20 Sorgu ile Oluşturuldu S 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22