20 Haziran 2018, 20:13:13
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: GÖREV TANIMLARI  (Okunma Sayısı 3165 defa)
Kamil TUKSAL
Yönetici
*****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 62


Kalite Yolculuğunda hepimize başarılar diliyorum


Üyelik Bilgileri
« : 22 Kasım 2012, 11:25:55 »

Merhaba arkadaşlar,

Şimdiye kadar alışılagelmiş görev tanımı hazırlama anlayışımızı değiştirmek için konu üzerinde duralım istiyorum;

Çalışmakta olduğum şirkette geçirmiş olduğumuz ara ve belgelendirme tetkiklerinde, tetkikçilerin üzerinde ısrarla durduğu konu olmuştur görev tanımları.

Tetkikçilerin tetkik, şirket ve sektörel olarak yaşamış olduları tecrübelere binaen ve profesyonel şirket ve kurumlarda gördükleri sistemlerle yaptıkları karşılaştırmalarda,  Şirketimizin sunduğu görev tanımlarının seviyenin çok altında olduğunu zaten biliyordum. 

Ancak hepimizin bildiği şey şudur, bir dokümanı hazırlamak, yayınlamak ve uygulamaya almak oldukça uzun ve zahmetli bir iştir.

Şahsen şimdiye kadar konunun farkında olmama rağmen ne yazıkki biraz üşengeçlik ve boşvermişlikle konu üzerinde durmuyordum.

Fakat son tetkikte tetkikçinin bana gösterdiği örneklere yaptığım karşılaştırmada, hakikaten Şirketimizin görev tanımlarında kullandığı format oldukça sade ve sistematik amaca yönelik olmadığını gördüm.

Sözü fazla uzatmadan kısaca aşağıda verdiğim linkteki meslek standartlarına ve formatına uygun şekilde görev tanımı yapılması daha uygun buldum. Sizlere önerim lütfen meslek standartlarını ve formatını inceleyiniz ve uygun şekilde görev tanımlarını yenileyiniz.
Hepinize iyi çalışmalar dilerim.
Saygılarımla

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linkleri görebilmek İçin Üye Olun veya Giriş Yapın
Logged

KAMSAL

Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer:  

Bu Sayfa 0.097 Saniyede 19 Sorgu ile Oluşturuldu S 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22