Merhaba arkadaşlar,
Şimdiye kadar alışılagelmiş görev tanımı hazırlama anlayışımızı değiştirmek için konu üzerinde duralım istiyorum;
Çalışmakta olduğum şirkette geçirmiş olduğumuz ara ve belgelendirme tetkiklerinde, tetkikçilerin üzerinde ısrarla durduğu konu olmuştur görev tanımları.
Tetkikçilerin tetkik, şirket ve sektörel olarak yaşamış olduları tecrübelere binaen ve profesyonel şirket ve kurumlarda gördükleri sistemlerle yaptıkları karşılaştırmalarda, Şirketimizin sunduğu görev tanımlarının seviyenin çok altında olduğunu zaten biliyordum.
Ancak hepimizin bildiği şey şudur, bir dokümanı hazırlamak, yayınlamak ve uygulamaya almak oldukça uzun ve zahmetli bir iştir.
Şahsen şimdiye kadar konunun farkında olmama rağmen ne yazıkki biraz üşengeçlik ve boşvermişlikle konu üzerinde durmuyordum.
Fakat son tetkikte tetkikçinin bana gösterdiği örneklere yaptığım karşılaştırmada, hakikaten Şirketimizin görev tanımlarında kullandığı format oldukça sade ve sistematik amaca yönelik olmadığını gördüm.
Sözü fazla uzatmadan kısaca aşağıda verdiğim linkteki meslek standartlarına ve formatına uygun şekilde görev tanımı yapılması daha uygun buldum. Sizlere önerim lütfen meslek standartlarını ve formatını inceleyiniz ve uygun şekilde görev tanımlarını yenileyiniz.
Hepinize iyi çalışmalar dilerim.
Saygılarımla
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linkleri görebilmek İçin
Üye Olun veya
Giriş Yapın