22 Ağustos 2018, 06:32:02
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Müşteri Şikayetleri Analizi  (Okunma Sayısı 31401 defa)
emk87
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


Üyelik Bilgileri
« : 14 Mayıs 2014, 12:00:03 »

Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim. Benden daha deneyimli kalite güvencede çalışan arkadaşlara birkaç soru sormak istiyorum.
Müşteri şikayetleri ile ilgili aylık olarak analiz yapmam isteniyor benden ve buna bağlı olarak DÖF formu açmam analiz konusunda bana olabileceğiniz formatlar var mı elinizde acaba?
Logged

Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer:  

Bu Sayfa 0.042 Saniyede 19 Sorgu ile Oluşturuldu S 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22