22 Ağustos 2018, 00:34:02
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Normal Kilolu İnsanlarda, Basen Eritme Yolları  (Okunma Sayısı 7176 defa)
Aylind
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 3


Üyelik Bilgileri
« : 03 Mayıs 2013, 00:36:05 »

Artık kadınlarda iş hayatına giriş yapmış durumda ve kadınların sorunları oluşmaya ve tartışılmaya başlandı. Bildiğiniz gibi iş hayatında kilosuna dikkat eden sağlıklı bireyler olmalıyız ve güzel görünmeliyiz. Görünüşümüzle insanlarda uyandırdığımız izlenim işimize katkı sağlarsa daha çok başarılı oluruz.

İnsanların son dönemdeki en büyük sorunu fazla kiloları. Güzel görünmek isteyen kadınlar için bu durum çok ciddi bir sorun haline gelebiliyor. Kadınların özellikle iş hayatında güzel görünmeleri gerektiği için hepsi bu sorunlarını aşmak ve daha sağlıklı bir vücuda sahip olmak istiyor. Fakat öyle oluyor ki, bazı kadınlar normal kiloda olmalarına rağmen, basen eritmede zorlanıyorlar ve basen bölgelerinde "armut tipi" denilen bir görüntü ortaya çıkıyor. Basen bölgelerini eritemeyen kadınlar, üstelik normal kilolarında olmalarına rağmen, garip bir görüntü oluşturuyorlar. Basen bölgelerini eritmek için en faydalı yöntemlerden birisi evinize spor aleri olarak bisiklet satın almaktır. Akşam işten geldiğinizde veya işe gitmeden önce rahatlıkla 30 dk - 1 saat ter atabilirsiniz.

Eğer işe gitmeyen ev hanımlığı yapan bir kadınsanız ve basen bölgenizi eritememekten şikayetçiyseniz, sizin işiniz çalışan kadınlara göre biraz daha kolay. Çünkü ev işleri yaparken, boş zaman oluşturmak daha kolay oluyor. Bu boş zamanlarınızda günde 1 saatinizi ayırarak, isterseniz dışarı çıkıp bisiklet sürerek, isterseniz evinize spor aleti bisiklet alarak sporunuzu yapabilir ve basen bölgenizdeki rahatsız edici görüntüden kurtulabilirsiniz. Yapmanız gereken biraz düşünmek ve hızlı harekete geçmekten ibaret.

Çalışan kadınlar özellikle işten geldiklerinde evinize en yakın park gibi yürüyüş yolu olan bir alanda 45 dk'lık bir yürüyüş yaparlarsa bu onların vücutları için en sağlıklı yöntem olacaktır. Eğer aşırı kiloluysanız yürüyüşlerinize sağlıklı beslenmeyi de katmalısınız. Bu konuda detaylı bilgileri kitap okuyarak elde edebilirsiniz. Yürüyüş yaparken en dikkat edilecek şey ise ayakkabı seçimidir. Bu konuya dikkat edin çünkü kilolu insanlarda uzun süre yürüyüş yapınca diz kapaklarında sıkıntılar meydana gelebiliyor. Bu yazı saglik.me/kalca-sikilastirma-ve-basen-eritme-yontemleri.html adresinden alıntıdır. Umarız kendinize daha çok dikkat etmeyi öğrenirsiniz ve hayatınızı daha iyi bir noktaya taşıyabilirsiniz.

saglik.me/kalca-sikilastirma-ve-basen-eritme-yontemleri.html
saglik.me/kalca-sikilastirma-ve-basen-eritme-yontemleri.html
saglik.me/kalca-sikilastirma-ve-basen-eritme-yontemleri.html
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linkleri görebilmek İçin Üye Olun veya Giriş Yapın
basen eritme
« Son Düzenleme: 28 Mayıs 2013, 16:25:43 Gönderen: Aylind » Logged

Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer:  

Bu Sayfa 0.076 Saniyede 19 Sorgu ile Oluşturuldu S 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22