20 Ağustos 2018, 17:54:36
Sayfa: [1]   Aşağı git
Yazdır
Gönderen Konu: Sağlıkta Kalite Sistemi ve Döküman Yönetimi Yazılımı  (Okunma Sayısı 12204 defa)
faya
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6


Üyelik Bilgileri E-Posta
« : 28 Haziran 2013, 15:44:14 »

Arkadaşlar merhaba,

Öncelikle hepinize iyi çalışmalar diliyorum. Hizmet Kalite Standartları çerçevesinde kullanılmak üzere geliştirdiğimiz bir yazılımımız bulunmakta. İncelemek isterseniz Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linkleri görebilmek İçin Üye Olun veya Giriş Yapın
www.sksyazilimi.com
adresinden inceleyip değerli fikirlerinizi ya da sorularınızı bize iletebilirsiniz. Bu paylaşım ile ilgili bir sıkıntı olması durumunda verdiğim linki kaldırabilirim. Yazılımımızın modülleri;
- Talep Yönetim Sistemi
- Dökümantasyon
- İnsan Kaynakları
- Toplantı Planlama
- İç Tetkik Raporları
- Kalibrasyon ve Doğrulama
- İndikatör Yönetimi
- Uygunsuzluk Yönetimi
- Şikayet Kutusu
- Anket Yönetimi

Fikirlerini bizimle paylaşacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederiz...
Logged

Logged
ardıl
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 64



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #1 : 01 Temmuz 2013, 12:30:40 »

İNDİKATÖRLER LE İLGİLİ BÖLÜM YOK SANIRIM .bUNUDA EKLERSENİZ DAHA İYİ OLUR GİBİ.İYİ ÇALIŞMALAR.
Logged
faya
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #2 : 01 Temmuz 2013, 13:11:42 »

Merhaba,

İndikatörler bulunmaktadır. Birkaç ekran görüntüsü ekliyorum. Bazı indikatörlerin henüz tamamlanmamış veri analiz bölümleri yazılıyor sadece.Teşekkürler.

* Ekran_Goruntusu.rar (635.28 KB - Yükleme: 84 kez.)
Logged
ardıl
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 64



Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #3 : 01 Temmuz 2013, 13:55:19 »

pardon şimdi gördüm indikatörleri.:)güzel bi yazılım olmuş başarılı .
Logged
nezahat arslan
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #4 : 01 Temmuz 2013, 14:56:15 »

Merhabalar...hangi yazılım şirketi paylaşabilir misiniz?
Logged
faya
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #5 : 01 Temmuz 2013, 15:29:58 »

Merhaba,

Euro Sistem Bilişim İnşaat San. Tic.Ltd.Şti.

Firmamız Gaziantep'te yer almaktadır. Detaylar için

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linkleri görebilmek İçin Üye Olun veya Giriş Yapın
http://www.sksyazilimi.com/kurumsal/hakkimizda.html


Teşekkürler...
Logged
esra-eqc
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 65


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #6 : 02 Temmuz 2013, 17:11:28 »

radyoloji tekrar edilen çekim oranları,labaratuvar analitik ve preanalitik hata oranları hesaplayıcı gibi konularda olabilirmi acaba merak ettim yanlızca
Logged
faya
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #7 : 02 Temmuz 2013, 17:48:38 »

Esra Hanım Merhaba,

Şu an için yazılımımız bahsettiğiniz hesaplamaları içermemektedir. Çalıştığımız kurumlardan talep gelmesi, yeni dönem geliştirme planlarında yer alması ya da mevzuatın gerektirmesi durumunda bu tip geliştirmeleri severek yapmaktayız.

Teşekkürler...
Logged
sanatkarca
Uzman
****
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 293


Üyelik Bilgileri
« Yanıtla #8 : 03 Temmuz 2013, 11:10:43 »

slm faya sayfaya attığınız linki inceledim güzel bizim kullandığımız sistem de aynı hizmet aldığımız yazılım firmasında da doküman yönetimi, indikatör vs hepsi var gerçekten çok büyük kolaylık
Logged
faya
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #9 : 03 Temmuz 2013, 12:07:25 »

Teşekkürler Sanatkarca. Kurumlarda kalite yönetimi gerçekten zor iş. Hele ki bir yazılım kullanılmıyorsa hemen hemen tüm iş yükü kalite biriminde görev yapan arkadaşlara kalmakta maalesef. Ayrıca kurumlar içinde şöyle bir sıkıntı hasıl olmakta. Kalite biriminde çalışan arkadaşların işten ayrılması durumunda, o ana kadar oluşmuş olan yapı maalesef ortadan kalkıyor. Yazılım kullanılması durumunda gerçekten ciddi bir zaman kazanımı elde edildiği gibi, iş yükü de büyük oranda otomasyona devrediliyor.

Kolay gelsin...
Logged
esra-eqc
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 65


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #10 : 03 Temmuz 2013, 14:08:18 »

bilgi verdiğiniz için teşekkürler
Logged
faya
Etkin Üye
**
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 6


Üyelik Bilgileri E-Posta
« Yanıtla #11 : 20 Temmuz 2013, 22:52:34 »

Verdiğimiz hizmetlerimiz arasına danışmanlık hizmetini de eklemiş bulunuyoruz. Yazılımımızı tercih eden müşterilerimize ekstra bir maliyet yansıtmamaksızın 3 günlük (yazılımın eğitim süresi dışında) eğitim ve danışmanlık hizmeti sunuyoruz. Bu 3 günlük eğitim şu konuları içermekte;

TEMEL ISO 9001:2008 EĞİTİMİ– 1 GÜN-


Eğitimin Amacı:
 
•   Hastane personellerinin ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi standardını tanıması ve bu bilgileri Sağlık Bakanlığı Performans sistemine göre uygulamaya geçirmesi.
•   Kalite bilincinin oluşturulması ve hasta memnuniyeti odaklı çalışma prensibinin yerleştirilmesi
•   Sürekli gelişim, hasta memnuniyeti, liderlik, çalışanların katılımı, proses yaklaşımı, yönetime sistem yaklaşımı, verilere dayalı karar verme ve karşılıklı yarara dayalı tedarikçi ilişkileri prensiplerinin uygulanması için bilgi sağlanması.
 
 
İçerik Bilgileri:
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ                                 4                                                   
   *Genel               4.1            
   *Dokümantasyon Şartları         4.2                *Genel               4.2.1            
   *Kalite, İsg ve Çevre El Kitabı                                   4.2.2            
   *Dokümanların Kontrolü         4.2.3            
   *Kayıtların Kontrolü            4.2.4            
YÖNETİMİN SORUMLULUĞU         5            
   *Yönetimin  Taahhüdü         5.1            
   *Müşteri Odaklılık            5.2            
   *Kalite Politikamız            5.3            
   *Planlama            5.4            
   *Kalite Hedefleri                                                5.4.1                                              
   *Kalite Yönetim Sisteminin Planlanması      5.4.2                     
   *Sorumluluk ve Yetki         5.5.1                                             
   *Yönetim Temsilcisi            5.5.2            
   *İç İletişim            5.5.3            
   *Yönetimin Gözden Geçirilmesi      5.6            
   *Genel                                                              5.6.1                                      
   *Gözden Geçirme Girdisi         5.6.2                                       
   *Gözden Geçirme Çıktısı         5.6.3                                    
KAYNAKLARIN YÖNETİMİ            6            
   *Kaynakların Sağlanması         6.1            
   *İnsan Kaynakları            6.2            
   *Genel               6.2.1            
   *Yeterlilik, Farkında Olma, (Bilinç) ve Eğitim   6.2.2            
   *Altyapı ve Çalışma Ortamı         6.3/6.4            
ÜRÜN GERÇEKLEŞTİRME            7            
   *Ürün Gerçekleştirmenin Planlanması      7.1            
   *Müşteri İle İlişkili Prosesler         7.2                                               
   *Ürüne Bağlı Şartların Belirlenmesi      7.2.1            
   *Ürüne Bağlı Şartların Gözden Geçirilmesi   7.2.2            
   *Müşteri İle İletişim            7.2.3            
   *Tasarım               7.3            
   *Satın alma            7.4                                                
   *Üretim ve Hizmet Sağlaması              7.5            
   *Üretim ve Hizmet Sağlanmasının Kontrolü   7.5.1                                              
   *Üretim ve Hiz. Sağlanması İçin Proseslerin G.   7.5.2            
   *Tanımlama ve İzlenebilirlik         7.5.3            
   *Müşteri Malı            7.5.4            
   * Ürünün Korunması         7.5.5            
   *İzleme ve Ölçme Cihazlarının   Kontrolü   7.6            
ÖLÇME ANALİZ İYİLEŞTİRME         8            
   *Genel               8.1

İÇ TETKİK EĞİTİMİ – 1 GÜN-

Eğitimin Amacı:
 
•   Kuruluşların kendi içlerinde denetleme yapabilmesi, mevzuat ve standarda uygunluğun belgelenmesin sağlanması.
•   Sağlık Bakanlığı Performans uygulama parametrelerinin önemli bir tanesinin yerine getirilmesi
•   Denetime ciddi bir hazırlık gerçekleştirilmesi, eksikliklerin tespiti ve giderilmesiyle hazırlık durumunun en iyi seviyeye çıkarılması.
 
 
İçerik Bilgileri:
 
1- İç Kalite Tetkiklerinin Genel Amaçları
2- İç Kalite Tetkiklerinin Ayrıntılı Amaçları
3- Neden İç Tetkik Yapılır?
4- Denetçinin Sorumlulukları
5- Sistem Yöneticisi (Yönetim Temsilcisinin Sorumlulukları
6- Denetlenen Bölümün Sorumlulukları
7- Denetçinin Sahip Olması Gereken Özellikler
8- Denetim Psikolojisi
9- Denetim Dili/Uslubu
10- İç Denetim Uygulaması / Örneği
11- Uygunsuzlukların Tanımı
12- Değerlendirme ve Rapor Yazımı

SAĞLIKTA KALİTE STANDARTLARI (SKS) TEMEL EĞİTİMİ– 1 GÜN-

Eğitimin Amacı:
 
•   Sağlık Bakanlığı performans denetimleri ile ilgili olarak personel bilgilendirilmesinin sağlanması.
•   SKS denetimine hazırlık, denetim süreci ve denetim sonrası sürdürülmesi gereken kurumsal davranışlar.
•   HKS soru listesinin bölüm bazlı olarak maddelerinin tanıtılması ve uygulanabilecek kolaylıklar.
 
İçerik Bilgileri:

•   Sağlıkta Kalite Standartlarının Çıkış Noktaları ve Değerlendirme Süreci 2012
•   SKS Metodolojisi
•   SKS Kalite Yönetim Sistemine Bakış
•   SKS Doküman Yönetim Sistemi
•   İndikatör Yönetimi
•   Hasta Güvenliğinde Sterilizasyon Hizmetleri
•   Hasta Düşmelerinde Risk Analizi
•   Atık Yönetimi
•   Hasta Bilgilendirmesi ve Rıza
•   Ameliyathane Hizmetleri ve Güvenli cerrahi Uygulamaları
•   Eczane Hizmetleri ve Stok yönetimi
•   Çalışan Güvenliği
•   Ulusal Renkli Kodlar
•   Laboratuvar Güvenliği
•   El Hijyeni ve İzolasyon Önlemlerinde Tanımlayıcı Figürler



Sunum
   Eğitim öncesi kurumun denetimle ilgili tüm bölümleri ziyaret edilerek HKS sistemine aykırı noktalar fotoğraflanacak ve eğitim anında katılımcılara sunulacaktır.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor
Linkleri görebilmek İçin Üye Olun veya Giriş Yapın
www.sksyazilimi.com
- Sağlıkta Kalite Sistemi ve Döküman Yönetimi Yazılımı - Euro Sistem
« Son Düzenleme: 20 Temmuz 2013, 23:00:52 Gönderen: faya » Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
Yazdır
Gitmek istediğiniz yer:  

Bu Sayfa 0.111 Saniyede 19 Sorgu ile Oluşturuldu S 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22